Ți-ar prinde bine o mică pauză și o resetare a stării de spirit?

Dacă ai răspuns „da” la întrebare, avem ceva pentru tine!

Ce anume? O soluție ușoară, pe care o poți testa chiar în acest moment, când citești aceste rânduri.

Este vorba despre o tehnică simplă de respirație. Acest exercițiu te va calma și te va ajuta să deprinzi un obicei productiv de a te concentra pe un singur lucru (poate ai auzit deja că multitaskingul nu mai e la modă).

Este simplu, ușor, rapid și de cele mai multe ori este neobservat de către ceilalți. 

Dar, cu siguranță, rezultatele lui în viața ta nu vor trece neobservate nici de tine, nici de ei.

Să trecem la treabă…

În timpul exercițiului:

Respiră prin nări, nu pe gură. Acest lucru te va ajuta să îți calmezi corpul și să îți reglezi fluxul de oxigen.

Respiră abdominal profund. Dacă descoperi că îți lărgești pieptul în timp ce respiri, schimbă astfel încât abdomenul tău să fie cel care se lărgește. Respirația prin umplerea pieptului se numește „respiratie cu capul în jos” și poate crea sau crește anxietatea.

Când expiri, fii mai atent la corpul tău. Oferă corpului ocazia de a elibera tensiunea prin respirație.

Exercițiu:

Pasul 1. Inspiră profund și lent în timp ce numeri până la patru.
Pasul 2. Expiră lent în timp ce numeri până la patru.
Pasul 3. Repetă acești pași de cel puțin zece ori. Observă cum ți se schimbă atitudinea și ritmul cardiac.

Gata? 

Cum a fost? 

Împărtășește-ne experiența ta, dacă vrei! 

Amintește-ți că poți folosi acest exercițiu oricând dorești!

Îți dorim zile pline de bucurie,

Echipa ONESS

Împărtășește cu prietenii tăi