Fă-ți viața mai ușoară printr-o simplă metodă rapidă

Cum te simți astăzi?

Dacă ai parte de niște zile mai dificile, să știi că nu ești singur și că suntem alături de tine. 

Amintește-ți că toate trec și fă ce poți. 

În unele zile chiar e suficient doar să treci prin acea zi, fără să faci ceva deosebit.

Dacă gândurile negative sunt cele care îți fac viața grea acum, citește rândurile următoare. 

Avem ceva care credem că îți va face viața mai ușoară.

În primul rând, poate știi deja, pentru minte e mai important să supraviețuiești decât să prosperi. 

În fața unui pericol iminent, resursele corpului tău vor merge mereu către sistemele care te vor ține în viață (de exemplu sistemul motor te ajută să fugi sau să lupți în cazul unui atac), în ciuda sistemelor care te vor face să prosperi (de exemplu chiar cel imunitar – pentru că atunci când ai o infecție și ești atacat de urs, e mai important să supraviețuiești întâi ursului ca apoi să te poți ocupa de infecție).

Prin natura ei, mintea caută pericolul, negativul, ca să te poată proteja de el.

Prin urmare, gândim negativ mai mult și mai ușor decât gândim pozitiv.

În perioada în care trăim noi astăzi, pentru noi, oameni obișnuiți, care avem nevoile de bază acoperite, de cele mai multe ori pericolele la care ne gândim sunt foarte diferite de pericolele reale, iminente asupra supraviețuirii noastre. 

Dar când nu suntem deplin conștienți confundăm pericolul cu adevărat mare (precum a fi atacat de urs) cu un pericol… mai puțin mare (precum a fi atacat de părerea celorlalți). 

Ne gândim la ce ar zice alții despre noi, iar corpul nostru reacționează în același fel ca în cazul în care am fi atacați de urs.

Acesta e mecanismul prin care stresul ne afectează la nivel fizic și emoțional.

Și totul pornește de la un gând negativ pe care l-am avut…

Renunță să îți mai faci rău singur prin gânduri negative inutile.

Contracarează gândirea negativă prin gândirea pozitivă intenționată.

Sunt o mulțime de metode prin care poți gândi intenționat pozitiv.

Astăzi îți propunem una dintre aceste metode.

Mai mult, metoda pe care te invităm să o faci astăzi îți va crește și stima de sine, încrederea în sine și te va face să te simți mai bine.

Să începem…

Chiar acum, fă o listă cu ceea ce iubești/apreciezi/îți place la tine.

Poate fi o listă în scris sau în gând.

Referă-te la calități fizice, intelectuale, sufletești și orice altceva îți vine în minte.

Spune ce îți place la tine.

Dacă reacția ta e că nu îți place nimic la tine, ia-ți puțin timp și gândește-te. Sigur vei găsi ceva ce apreciezi la tine.

Ai făcut lista? 

Treci la rândurile următoare din mesajul nostru doar după ce faci lista.

Cum te simți acum, după ce ai făcut lista?

Scrie-ne într-un mesaj dacă vrei. Știi deja că ne vom bucura să îl citim.

Repetă această metodă ori de câte ori dorești.

Oricând simți să o faci și oriunde ai fi, îți va prinde bine să mai gândești și pozitiv despre tine, nu doar negativ.

Îți dorim zile pline de sentimente plăcute,

Echipa ONESS

Împărtășește cu prietenii tăi