Dezvoltă-ți obiceiul recunoștinței zilnice (ghid inclus)

2.07.2020

Să fii recunoscător zilnic este un obicei constructiv, sănătos și plăcut. 

În măsura în care vrei să îți dezvolți obiceiul recunoștinței, noi vom posta zilnic până în 1 august pe pagina noastră de Facebook meditația scurtă pentru recunoștință și te invităm să o practici cu noi. 💜

Chiar și momentul în care crezi că totul merge prost și simți că nu ai pentru ce să fii recunoscător este un moment foarte potrivit să fii recunoscător.

Când ești recunoscător ești mult mai deschis să primești. 

Începe-ți fiecare zi într-o stare de recunoștință și vei vedea cum ziua îți merge mult mai bine și tu ești mai fericit. 

Prin practicarea zilnică a acestei meditații scurte de 5 minute atingi un nivel de recunoștință și de deschidere care aduce în viața ta sentimente plăcute și întâmplări pe care le-ai putea denumi miracole. 🤩

Știai că? Există o cale sigură prin care poți transforma într-un obicei meditația (sau orice activitate nouă):

Urmează acești 4 pași ca să transformi ușor, rapid și sigur starea de recunoștință (sau orice altă activitate dorești) într-un obicei zilnic. Fiecare dintre cei patru pași sunt esențiali. Aplică-i pe toți patru și vei avea succes în adoptarea noului obicei.

Pasul 1. Alege un indicator pentru activitatea care dorești să devină obicei. 

Evenimentul indicator îți arată că este momentul să faci activitatea. De exemplu, indicatorul poate fi că ai deschis ochii dimineața. Astfel, de fiecare dată după ce deschizi ochii dimineața, știi că ai de făcut activitatea care dorești să devină obicei. Alege chiar acum indicatorul care să-ți spună că e momentul să faci meditația scurtă pentru recunoștință.

Pasul 2. Identifică dorința, motivația. 

În cazul meditației, ceea ce îți dorești să faci, ceea ce ești motivat să faci nu este meditația în sine, ci schimbarea de stare pe care ea ți-o oferă. Clarifică-ți dorința, rezultatul pentru care vrei să faci meditația scurtă pentru recunoștință.

Pasul 3. Răspunde cu activitatea pe care dorești să o transformi în obicei. 

Imediat după ce se întâmplă evenimentul indicator pe care l-ai ales, îți reamintești dorința și te pui să faci meditația scurtă pentru recunoștință.

Pasul 4. Oferă-ți o răsplată pentru că ai efectuat activitatea. 

Răsplata te face să te simți bine și te învață că acea activitate e ceva ce vrei și ești în siguranță să repeți și altă dată. După ce faci meditația scurtă pentru recunoștință, felicită-te, oferă-ți un cadou sau pur și simplu bucură-te de efectele benefice.

Stabilește-ți un moment zilnic în care să faci meditația scurtă pentru recunoștință, alege indicatorul în consecință și asigură-te că nu vei fi deranjat pe durata meditației zilnice. Pune telefonul pe silențios și, dacă este cazul, anunță-i pe cei din jurul tău să nu te deranjeze. În timp, sunetele din jur nu te vor mai deranja.

💕 Respectă cei 4 pași de mai sus și repetă în fiecare zi această meditație pentru ca starea de recunoștință să-ți devină un obicei!

Ascultă meditația scurtă pentru recunoștință aici, pe canalul nostru de YouTube, sau aici, pe pagina noastră de Facebook.

Împărtășește cu prietenii tăi